Sunday 9 December 2012

Graduation Form 5 Students Batch95 on 2012 :)

Hai . Assalamulaikum . 

On 06.12.2012 ~

Long time no see my blog haihh , busy for finished my last week examinations. Oh Thanks God. Dah tamat perjalanan aku di Sekolah Menengah SMJK Dinding, Pundut, Lumut. Alhamdulillah dan syukur telah belajar disekolah ini mula dari form 1 sehinggalah tingkatan 5 ini. Hm kalau tidak mungkin form4 dan form5 aku study dekat ipoh :D haha. Tapi disebabkan ketidak sesuaian tempat itu buat aku, so I am to be here , with old also beloved friends  

- Okay, untuk pengetahuan korang, ini adalah time paling sweet dan sesangat sweet moment with my friends . From form1 i known them till now . Don't forget that I loved you all so much. And this relationship never ending with separated. Arghh , so miss this moment. Even ada beberapa orang yang tak join, tapi aku pun sayang korang-korang yang lain tu okay ;) 

 At Virgo Hotel, Teluk Batik. 6.12.12  -




Hanya kami berlima perempuan melayu yang join graduate ni ..
Dari kiri, Tasha, Ana, Anis, Tikah, Dan ehem sape entah tu :3 haha



Ehh ehh. Mamat korea mana pulak tu ehh? :O woahh haha 
Kawan jelahh haha :)
Banyak lagi gambarnya, dan teruskan melihat ;D

















Cehh , tak habes habes gambar dengan dia -.-' haha


Top 5 Model Of Potpett . Zzz



My Buddyz in Class . 


Ohh gambarku sendiri lagi. Arghh asalkan ku bahagiaa sekarang. :')


K. Dia curi pakwee aku k -.- 


My Buddyz in class 


Jangan jelesss k :P





Inilah tokoh pelajar sekolahh tahun ni, haihh budak brilliant ni weehh :D






Budak pro math and addmaths haha









Muka macam nenek kebayan nak menyumpah orang jee -__-
Adehhh


Okay sudah sudahh. Sampai sini jelahh gambar gambarnyaa.. Memang seronok sesangat malam tu, rasa nak repeat semula jee. Lepas ni aku bukan budak sekolah lagi, tapi hati rasa macam nak sekolah je balik, :'( boleh tapi taknak yang ada exam punya. haha nak bukak sekolah sendirilahh -.- 

Hai kawan sekaliann. Andai korang dah tengok semua ni, harap jangan marah k -.- saje buat kenangan pahit :P 
Ehh sebelum tu, nak mintak maaf dulu ehh :) Kalaulah aku ada salah dan silap, bukan kalau, tapi memang ada hehe :') Maaf ehh, yelah aku kan ganas sikit, mesti nanti aku rindu korang, entah bila dapat lepak, sembang, gosip, ngumpat korang sesama :p haha. Nanti kita plan bercuti sesama eh   

Btw, nak wish luck dekat korang semua, hope keputusan SPM kita semua dapatlah bawak kita ke future yang lebih baek kan.. Dan dapat capai cita cita korang masing masing. Sambung study korang k :') Dan mana mana yang dapat pegi PLKN tu haha tahniah ehh sayang :P I hope you all be well at there. :')

Aku kat sini akan baik baik saje, takda masalah dan akan teruskan semua apa yang dah aku teruskan. Dan hm biasalah, hidup ada surut dan pasangnya, aku harap aku pun akan ubah dari segalanya, dan jumpa orang yang mampu terima segalanya dengan baik, dan korang pun carilah pasangan yang mampu menjaga korang sebaik baiknya, bukan hanya untuk mengambil kesempatan, dan jugak jangan terlalu menyayangi seseorang itu yang belum tentu hak kita. Dan jangan percaya pada janji yang tak mampu dibuktikan depanmu, kalau korang frust and sedih or what ever berkaitan dengan hati, beware, jangan sampai nak suicide or something like that k. Ingat pesan aku :P haha poyoss. 

Tasha, ana, anis, tikah, syazwan dan yang tak pergi pun samalah, farah, aza, elni, biah, siti, hidir jagalah diri korang bebaik ye. Ada rezeki kita jumpa lagi :')

Assalamualaikum 

Salam sayang dari kawanmu Siti Nurmashitah Binti Abdullah 5T :')