Sunday 22 January 2012

KENANGAN ANIS DAN FARAH :)

MAS, FARAH, ANIS <3 I LOVE YOU BOTH DAMN MUCH :)


              Arghh, rindunya saat ni. Tahun lepas 2011 punya kenangan yang aku takkan pernah lupakan. Kami bertiga, di tahun baru yang kami tempuh bersama. Sebab sebelum ni kami lain kelas. Dari baju biru, Aku, Farah, and Anis. Best jugaklah kami dapat kelas yang sama tahun lepas. Dalam kelas aku hanya ada tiga orang jee perempuan melayu. Yang lain semua lelaki. Dan ada lagi dua orang perempuan India laa. Haha. OK enough.

         Actually, aku dulu sepatutnya tak sekolah dekat sekolah lama ni, kalau tidak aku sekolah dekat SMVLC, dekat ipoh. Arggh, disebabkan syitan banyak pengaruh dalam otak aku, dia suruh aku balik ke sekolah lama balik. =,= Sungguh memalukan,ada ke budak sekolah aku sekarang ni, dia cakap aku kena buli? Argh, tade maknanya semua tu, aku keluar dari sekolah tu pun ada sebabnya, bukan sebab kena buli laaaa ! (Y)

        Tahun ni 2012 aku akan menduduki peperiksaan SPM. Yang paling penting dalam hidup. ERrr. # Nak belajar sungguh-sungguh, tapi aku suka  main-main =,= . Walaupun depan kawan-kawan aku, aku suka main-main. Tapi belakang korang aku rajin tau, hehe. Yealah, sempena nak sambut tahun terakhir aku ke sekolah. Dah taknak berbaju sekolah -_-' Letih laa. Cita-cita aku nak jadi lecture. Nak sambung belajar ke luar negara. Anis pulak na ke luar negara jugak tapi ke korea. Farah aku tak sure luar negara mane yang dia nak pergi, aku luar negara dekat UK :) Hahah. Amin, semoga tercapai angan-angan kami. Okay Enough again. 

        Aku,Anis,Farah ambil bidang Technology. Err, best jugak. Sebab aku memang minat dalam ICT ni. Siapa lagi yang nak majukan bidang ni kalau bukan kami ? Hahaa. Aku tak minat sains, pengakuan yang baik. Sebab tu aku dapat kelas kedua, amin, alhamdulillah. Taknak aku kelas pertama, kelas science =.=' . Kelas yang paling aku tak sukakan. Sedanglan science tulin pun aku lembab. Inikan fizik,kimia semua tu? Memang taklah. Tak teringin aku. Never say hye to Science. Haha /.\

       Err, actually waktu tangkap gambar ni, kami buat reunion antara kawan-kawan lama waktu form3. Semua ada, cuma ada setengahnyalaa tade. Antara sekolah dinding dan samudera. Hurm, cuma danial sorang je sekolah lain dari tempat lain. Err. Okay. OKay guys. I miss you all damn much. Especially same class with me when form 1 till form 3. I'm still hopes that you guys remember me as friends :) See you guys again next year, next year and next year. Bye bye :)


Lovely,
Mas Marsya :)